Hogyan ne szállítsunk rakományt? – tanulságos videóban mutatja meg az útkezelő
Miért nem figyelnek jobban oda az emberek?
Miért nem figyelnek jobban oda az emberek?
Az utat részlegesen lezárták, a forgalom egy sávon halad és 7 kilométeres torlódás alakult ki.
Lassan minden napra jut egy hasonló eset.
Az autópályákat 35 évig üzemeltető és bővítő MKIF-nél erős a családi vonal.
Három videóból álló füzérrel illusztrálják, mennyire kockázatos tud lenni a közlekedés az autópályákon.
A sztrádakoncesszió módosítására, részekre bontására a hitelező bankok miatt volt szükség, és kezelni kellett, hogy reális lehetőséggé vált Magyarország leminősítése – mondja Németh Tamás, a koncesszor magáncég, a Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. vezérigazgatója.
A volt közlekedési államtitkár szerint a vasút a Balaton felé ma már versenyképes időben és kényelemben is, de tény, hogy további fejlesztésekre lenne szükség.
Az MKIF Zrt. azt írta, hogy a baleset előtt az erős oldalszélre és a korlátozott látási viszonyokra is felhívták a figyelmet.
A pályagondozáshoz és -építéshez kell a tőkeemelés, de a sokszorosát kapják majd az államtól 35 éven át.
Egy két hónapja alakult cég több százmilliárd forintot kereshet azzal, hogy átveszi az autópályák nagy részét az állami közútkezelőtől.
Idén 297 kilométer hosszban cserélik az elöregedett burkolatot az utakon.
A szombati tömegszerencsétlenséget nem megszokott, hanem extrém időjárási viszonyok okozták – ezzel védekezett az M1-es autópályát üzemeltető Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő (MKIF) Zrt., miért nem védte semmi a pályát a por ellen. Magyarországon egyébként egyetlen autópálya sem rendelkezik porvihar elleni védelemmel, és a szél ellen sem lehet mit tenni.